© 2017 by Krzysztof Rzepkowski

  • Facebook Social Icon
  • YouTube Social  Icon

BUDOWANIE RELACJI W SPRZEDAŻY

Większość sprzedawców, zapytanych o swoje problemy sprzedażowe, wskazuje na kłopoty z domykaniem transakcji: klient zdradza zainteresowanie, dopytuje o szczegóły, prosi nawet o rezerwację, po czym… nie kupuje. Przepada jak kamień w wodę, nie odbiera telefonów, a godziny pracy, które poświęcił mu sprzedawca, idą na marne, wywołując tylko frustrację i pogłębiając wypalenie zawodowe.

Problem tymczasem nie leży w samym domykaniu, ale w relacji: często miłej i sympatycznej, ale opartej na sztucznym blichtrze, nierzetelnych wzajemnych zobowiązaniach i pustych deklaracjach bez pokrycia. Relacji, która ani nie jest biznesowa ani towarzyska, bo nikt w niej nie traktuje się poważnie.

Zapraszam na całodniowe szkolenie z fundamentalnej umiejętności zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym: budowania relacji, która prowadzi do realizacji celów każdej ze stron. Podczas szkolenia obejrzymy fragment znanego filmu, na podstawie którego wspólnie:

  • wskażemy na podstawowe błędy w relacjach międzyludzkich,

  • przełożymy je na błędy w relacjach z klientami i zobaczymy skutki, które z nich wynikają,

  • wypracujemy mechanizmy, które pozwalają w ciągu kilku sekund spotkania zaintrygować rozmówcę / klienta i skierować jego uwagę na nas,

  • poznamy i przećwiczmy trzy skuteczne techniki perswazji, które zmniejszą obawy klienta dotyczące wybranej nieruchomości i samej transakcji oraz skracają proces decyzyjny, jednocześnie zwiększając jego  potrzebę zakupową,

  • nauczymy się budować relację bez przeciągania liny i słowa „ale”.

Uwaga! Nabyte umiejętności mogą sprawić, że staniesz się innym człowiekiem… Bardziej cierpliwym i wyrozumiałym, a przede wszystkim skuteczniejszym w działaniu. Jeśli poznaną wiedzę zastosujesz w praktyce, radykalnej poprawie ulegną twoje relacje z klientami, dzięki czemu będziesz domykał transakcje szybciej i częściej, czerpiąc radość i satysfakcję z pracy w sprzedaży.