© 2017 by Krzysztof Rzepkowski

  • Facebook Social Icon
  • YouTube Social  Icon

MOC DOSTROJENIA

Sprzedaż w oparciu o model DISC

Jedna z nadrzędnych prawd sprzedażowych mówi: ludzie o wiele chętniej kupują od tych, których lubią. Większość sprzedawców traktuję tę prawdę na opak i wierzy, że demonstrując klientowi przesadną życzliwość i uprzejmość, zyskają jego sympatię. Tymczasem ludzie nie lubią takich sprzedażowych umizgów i reagują na nie najczęściej ucieczką. Lubią natomiast ludzi do siebie podobnych.

Kluczem do efektywnej sprzedaży i zwielokrotnienia wyników nie jest zatem pseudoprzyjacielska relacja polegająca na wymianie uprzejmości, a sztuka dostrajania się do klienta. Wówczas klient nabiera przekonania, że nadaje ze sprzedawcą na podobnych falach, że jest rozumiany i akceptowany. Czuje się pewnie, komfortowo i bezpiecznie: lubi sprzedawcę i przekłada swoją sympatię na oferowany produkt. Jego lęk przed zakupową porażką maleje i w rezultacie kupuje.

Jak to osiągnąć? Zapraszam na całodniowe szkolenie poświęcone sprzedaży relacyjnej, u podstaw której leży umiejętność rozpoznania typu osobowości klienta a następnie dostrojenia się do niego. Podczas szkolenia:

  • poznasz model DISC,

  • nauczysz się rozpoznawać typy osobowości po sposobie mówienia, ubiorze, zachowaniu i body language,

  • poznasz moc dostrojenia i potrzebne narzędzia relacyjne,

  • nauczysz się wykorzystywać swoją wiedzę do budowania relacji i domykania sprzedaży,

  • dowiesz się, jak radzić sobie z tzw. trudnymi klientami,

  • wejdziesz na kolejny poziom sprzedaży: bardziej emocjonujący, a jednocześnie mniej stresujący.

 

A przy okazji dowiesz się mnóstwo o sobie, swoich partnerach, krewnych i znajomych...

 

Szkolenie, po którym zaczniesz patrzeć na ludzi zupełnie inaczej!